Levering
In onderstaande rubrieken vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Standaard gaan we uit van een levertijd van maximaal 5 werkdagen. Als een kado niet binnen de afgesproken 5 werkdagen geleverd kan worden, ontvang je hierover een e-mail met de verwachte levertijd. Zodra je bestelling verzonden wordt, ontvang je een mail met Track & Trace-informatie. In de drukke decembermaand kunnen de levertijden oplopen. Controleer altijd de levertijd op de website en/of in je orderbevestiging.
Je hebt gekozen om het kado af te halen bij een PostNL-afhaalpunt van je keuze. Zodra het daar is aangekomen, ontvang je per e-mail een bericht. Het kado ligt klaar om opgehaald te worden. Het kan zijn dat de e-mail in je spam inbox terecht is gekomen. Controleer regelmatig je spam inbox op een mail van PostNL.
Het kado zal 7 kalenderdagen bij het Post NL afhaalpunt blijven liggen. Na deze 7 dagen wordt het teruggestuurd naar de afzender.
Onze helpdesk neemt contact met je op en zal ter verificatie je gegevens met je doornemen. Zorg ervoor dat je je loginnaam en wachtwoord bij de hand hebt. Bewaar deze gegevens daarom goed.
Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een pakketautomaat. Onderstaand lees je hoe dit werkt:
Kies in de webwinkel voor ‘Ophalen bij een PostNL-punt’
Je ziet vanzelf alle automaten bij jou in de buurt. Kies de automaat waar je je pakket wilt ophalen.
Je ontvangt een code als je pakket klaarligt
Toets de code in op het scherm van de automaat om je pakket eruit te halen.
Pak je pakket uit de automaat en je bent klaar!
PostNL bewaart je kado 72 uur in de automaat. Daarna wordt het naar een PostNL-punt in de buurt gebracht.
Als je je kado na 5 werkdagen nog niet hebt ontvangen en geen bericht hebt gekregen over een latere levering, neem dan contact op met onze helpdesk via ons contactformulier.