maandag t/m vrijdag - 08.00 tot 20.00 uur Ma t/m Vrij - 08.00 tot 20.00 uur

Bestellen

In onderstaande rubrieken vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.



Het online bestellen van je kado is zeer eenvoudig. In slechts enkele stappen heb je je kado uitgezocht en besteld. Voer op de website die op je inlogkaart staat je e-mailadres en wachtwoord in. Na de ‘login’ kom je op de welkomstpagina van je werkgever. Je kunt kiezen uit een uitgebreid assortiment geschenken. Klik op het geschenk van je keuze voor meer informatie en voeg deze toe aan je winkelwagen. Doe dit totdat al je punten zijn besteed. Klik vervolgens op ‘verder met bestellen’. Vul daarna de benodigde (adres)gegevens in op het formulier en klik op ‘ga naar besteloverzicht’. Controleer goed je gegevens en of je kado(s) correct is (zijn) en pas deze eventueel aan. Je keuze is definitief zodra je op ‘je bestelling plaatsen’ hebt geklikt.

Heb je de geldigheid van je gegevens op de voucher gecontroleerd?
Het is niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen als de geldigheid is verlopen.

Heb je het al eens op een later tijdstip geprobeerd?
Het kan zijn dat het nu erg druk is op de site en daardoor niet alle bestellingen lukken. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Krijg je een foutmelding tijdens het bestelproces die anders is dan de melding dat de geldigheid is verlopen?
Neem contact op met onze helpdesk.

Standaard gaan we uit van een levertijd van maximaal 5 werkdagen. Mocht een kado niet binnen de afgesproken 5 werkdagen geleverd kunnen worden, dan ontvang je hiervan een e-mail met de verwachte levertijd.

Bij een correcte bestelling ontvang je altijd automatisch een orderbevestiging per e-mail. Bewaar deze bevestiging goed, want je hebt deze nodig bij garantie- en servicevragen.

Is je bestelling correct geplaatst?
Bij een correcte bestelling ontvang je altijd automatisch een orderbevestiging per e-mail. Het kan tot 10 minuten duren voordat je de mail ontvangt. Je kunt je bestelling controleren door opnieuw in te loggen. Als je de gemaakte kado keuze ziet, is je bestelling gelukt.

Is je ingevulde e-mailadres juist?
De bevestiging wordt automatisch naar het door jou opgegeven e-mailadres gestuurd. Na de bestelling kun je dit niet meer aanpassen, en een nieuwe bevestiging naar een ander e-mailadres sturen is ook niet mogelijk.

De bevestigingsmail kan in je spam inbox terechtkomen. Controleer daarom ook je spam/ongewenste mail op de bevestigingsmail.

Log opnieuw in met je loginnaam en wachtwoord (dit is alleen mogelijk tijdens de openingsperiode van de website). De openingsperiode vind je bij je persoonlijke inloggegevens op de voucherkaart. Daarna verschijnt de ‘bevestiging van je bestelling’ op het scherm. Als dit niet het geval is, betekent het dat je order nog niet definitief is geplaatst. Maak je keuze alsnog definitief door een kado te kiezen en daarna op ‘bestelling afronden’ te klikken.

Op alle producten (behalve abonnementen, belevenissen, vouchers, kerstpakketten en giftcards) geldt een zichttermijn van 90 dagen. Binnen deze termijn mag je je kado kosteloos retourneren zonder opgaaf van reden en een nieuwe keuze maken. Volg hiervoor de retourprocedure die vermeld staat op de pakbon die bij je bestelling is bijgesloten.

Zodra je een definitieve keuze hebt gemaakt, worden je inloggegevens onbruikbaar. Je ontvangt altijd per e-mail een orderbevestiging van je definitieve keuze.