Service & Garantie
In onderstaande rubrieken vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Op alle producten (behalve giftcards, abonnementen, belevenissen, boeken, vouchers, dranken, food en kerstpakketten) geldt een zichttermijn van 90 dagen. Binnen deze termijn kun je je kado kosteloos retourneren zonder opgaaf van reden en een nieuwe keuze maken. Volg hiervoor de retourprocedure die op de pakbon staat die bij je bestelling is bijgesloten.
Heb je een ander artikel ontvangen dan wat er in je orderbevestiging staat? Om te kunnen retourneren, kun je je cadeau hier voormelden.
Log in met je ordernummer en postcode. Na het inloggen klik je rechts op ‘retour aanmelden’. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren, geef de reden op en klik op ‘verstuur’. Je retour is nu aangemeld en kan kosteloos worden geretourneerd. Volg de verdere aanwijzingen op je scherm.
Vertoont het geschenk sporen van gebruik of beschadiging? Om te kunnen retourneren kun je je kado hier voormelden.
Log in met je ordernummer en postcode. Na het inloggen klik je rechts op ‘retour aanmelden’. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren, geef de reden op en klik op ‘verstuur’. Je retour is nu aangemeld en kan kosteloos worden geretourneerd.
Als je geschenk defect is binnen de garantieperiode, kun je het retourneren door je kado hier voormelden.
Log in met je ordernummer en postcode. Na het inloggen klik je rechts op ‘retour aanmelden’. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren, geef de reden op en klik op ‘verstuur’. Je retour is nu aangemeld en kan kosteloos worden geretourneerd. Volg de verdere aanwijzingen op je scherm.
Incompleet geschenk ontvangen?
Neem direct contact met ons op via info@serviceengarantie.nl of klik hier. We doen ons best om het ontbrekende onderdeel zo snel mogelijk na te leveren.
Bij de levering van je geschenk ontvang je een pakbon, die tevens fungeert als garantiebewijs. Wanneer je een beroep doet op onze Service & Garantie, kan het zijn dat we je vragen naar de pakbon. Zorg ervoor dat je het ‘order id’ bij de hand hebt, dat je kunt vinden op zowel de pakbon als in de orderbevestigings-e-mail.
We streven ernaar om je vraag binnen 1 werkdag te behandelen en uiterlijk binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Je ontvangt dus altijd binnen 2 werkdagen een reactie van ons.
Bij het plaatsen van een bestelling vragen wij om je naam en adresgegevens, zodat we je geschenk op het juiste adres kunnen leveren. Je e-mailadres en telefoonnummer hebben we nodig om je order te bevestigen of om eventuele vragen te stellen.
Keuzekado is geregistreerd bij de Autoriteit Persoonsgegevens onder nummer 1343958. Met deze registratie garanderen we dat jouw gegevens uitsluitend worden gebruikt voor de verwerking van je bestelling. We verstrekken je persoonsgegevens dan ook niet aan derden, behalve voor de levering van je geschenk.