Kan ik mijn geschenk ruilen?

Op alle producten (uitgezonderd abonnementen, belevenissen, vouchers, kerstpakketten en giftcards) geldt 90 dagen zichttermijn. Binnen deze termijn kunt u uw kado zonder opgaaf van reden kosteloos retourneren en een nieuwe keuze maken. Nadat u een definitieve keuze van uw bestelling heeft gemaakt worden uw inloggegevens onbruikbaar. Om te kunnen ruilen kunt u uw cadeau hier voormelden.

Heeft bovenstaande antwoord uw probleem verholpen?

Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij, vul dan het formulier in of neem contact op met onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer 0524 221411 (lokaal tarief). De telefonische helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Houdt uw inloggegevens bij de hand.

Staat uw antwoord hier niet bij?

Stel hier uw vraag aan de helpdesk.