Uitleg over Keuzekado

Wat kan ik met mijn ontvangen Keuzekado?
Keuzekado verzorgt dit jaar het kerstgeschenk voor u en uw collega’s. U heeft daarom een Keuzekado ontvangen met daarin een inlogcode. Hiermee kunt u inloggen in de cadeau-webshop die wij voor uw werkgever hebben gemaakt. In de webshop kunt u zelf een kerstgeschenk uitzoeken. Let op: de inlogcode heeft een beperkte geldigheid!

Ik heb een Keuzekado van mijn werkgever ontvangen, maar de bestelperiode is verstreken
Keuzekado heeft in overleg met uw werkgever een bepaalde geldigheid toegekend aan de inlogcode die op uw kaart staat. Helaas is het na deze datum niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben, dan kunt u zich wenden tot uw werkgever.

Hoe werkt Keuzekado...
In deze shop vindt u geschenken, belevenissen en goede doelen. U kunt in deze eindejaarsshop, via het menu aan de bovenkant, rustig rondkijken en uiteindelijk beslissen welk(e) cadeaus u wilt ontvangen.

Aflevering
Levering op uw huisadres
Uw Keuzekado wordt afgeleverd door DHL . Wij streven ernaar uw bestelling binnen 1 werkdag te verzenden. Echter door de drukte in de decembermaand, kan het gebeuren dat het iets langer duurt. In sommige gevallen, bijvoorbeeld indien het geschenk tijdelijk niet voorradig is, kan het leveren nog wat langer op zich laten wachten. Bij alle producten op de website geven we een levertijdindicatie.
Tot 4 leveringenpogingen via DHL; In het geval dat u uw huisadres als afleveradres heeft opgegeven voor de levering van een pakket dat niet door de brievenbus kan, dan wordt het pakketje een tweede, derde of vierde maal aangeboden. Dit gebeurt zowel overdag als in de avonduren en op zaterdag. Tevens bestaat de mogelijkheid tot burenlevering. De bezorger zal hier altijd een bericht van achterlaten. Bij iedere bezorgpoging wordt een melding achter gelaten in uw brievenbus met een code waarmee u voor een bepaalde tijd online het volgende bezorgmoment kunt beinvloeden.

Wanneer uw pakket wordt verzonden ontvangt u (indien u een e-mail adres heeft ingevuld) een e-mail met de pakketcode van uw eindejaarsgeschenk. Op deze pagina kunt u uw bestelling online volgen en de status bekijken. Log in met uw ordernummer en postcode.

Levering op een DHL servicepunt
Indien u kiest om uw Keuzekado op te halen op een DHL Servicepunt, krijgt u uw Keuzekado niet thuisgestuurd, maar gaat u naar het desbetreffende DHL Servicepunt om uw pakket op te halen. Bij het ophalen van uw pakket dient u uw identiteitsbewijs mee te nemen als bewijs. Zodra het pakket is aangekomen op het DHL Servicepunt is ontvangt u een sms of e-mail waarmee u uw Keuzekado kunt gaan afhalen.

Wat ontvang ik als ik kies voor een product?
Indien u kiest voor een fysiek geschenk (een tastbaar product), dan ontvangt u enkele dagen nadat u besteld heeft een doos/enveloppe met daarin het door u gekozen geschenk.
Het pakket wordt verstuurd via DHL en zodra wij uw pakket meegeven aan DHL, ontvangt u van Keuzekado een e-mail. In deze e-mail treft u een pakketcode aan waarmee u via internet zelf de voortgang van uw pakket kunt volgen.

Wat ontvang ik als ik kies voor een belevenis of voucher?
Indien u kiest voor een belevenis of voucher dan ontvangt u enkele dagen nadat u besteld heeft een enveloppe van Keuzekado met daarin een Belevenis of Voucher. Deze voucher gebruikt u vervolgens als betaalbewijs bij de door u gekozen belevenis, activiteit of aankoop.

Wat ontvang ik als ik kies voor een e-ticket?
Indien u kiest voor een e-ticket dan ontvangt u doorgaans direct doch uiterlijk binnen 1 werkdag nadat u besteld heeft een e-ticket in uw mail. Deze e-ticket kunt u uitprinten en gebruikt u vervolgens als betaalbewijs bij de door u gekozen belevenis of activiteit.

Ik heb wel een Keuzekado maar geen toegangscode.
Mocht u uw Keuzekado hebben ontvangen maar uw toegangscode ontbreekt, kunt u contact opnemen met de helpdesk via Telefoonnummer: 0524 221411 / (inter)lokaal tarief)