Klantenservice

Welkom op de klantenservice pagina van Keuzekado Op deze pagina vindt u een aantal antwoorden op veel voorkomende vragen.

Een vraag stellen aan de helpdesk
Mocht u desondanks een vraag hebben welke u niet terugvindt op een van deze pagina's , dan kunt u altijd een vraag stellen aan onze klantenservice. Klik hier.

Orderstatus
Uw orderstatus kunt u 24-uur per dag bekijken, klik hier en log in met uw ordernummer en postcode.

Wijzigen bestelling
Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij deze voor u verwijderen zodat u een nieuwe keuze kunt maken.

Vragen & Klachten
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Keuzekado klantenservice. Dit kunt u per e-mail doen via www.serviceengarantie.nl of telefonisch op het telefoonnummer van de klantenservice: 0524 221411.
Is uw vraag na contact met onze klantenservice niet verholpen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij Keuzekado. Dit kan per brief of per mail onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:

Keuzekado BV
T.a.v. Klachtenafhandeling
Postbus 190
7740 AD Coevorden

Per mail dient u uw klacht te richten aan verkoop@keuzekado.com
Zodra we uw brief of mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Algemeen telefoonnummer van de klantenservice:
0524 221411

Contactgegevens Keuzekado
Data 7a
7741 MG Coevorden
T.: 0524 221411
info@keuzekado.com

Keuzekado is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Groningen onder nummer 04056776. Het BTW nummer is NL807251227.B01